Fund for Blog Development-Please click

Tuesday, December 14, 2010

Anda Sayang Pada Family Anda????

Ruangan Berfikir ;-

1.     Semua ibubapa sayang kepada anak-anak mereka. Adakah mereka sanggup biarkan anak mereka susah dan menderita setelah ketiadaan mereka?

Mereka dapat atasinya dengan mengambil polisi takafulink untuk ibubapa dan takaful cerdik untuk anak anak. Kita ada menyediakan pampas an kematian/Lumpuh, Kemalangan dan banyak lagi.

2.     Jika mereka dimasukkan ke dalam wad disebabkan sakit dan didapati kos yang diperlukan adalah rm 50000. Adakah mudah bagi merkea untuk mendapatkan duit sebanyak itu?

Mereka tidak perlu fakir kos rawatan yang besar dan berhati lapang jika mereka ada mengambil takafulink/takaful cerdik kerana mereka disertakan dengan medikal kad yang dapat membayar kos rawatan sehingga minima rm50000 setahun dan minima rm150000 sepanjang mengambil polisi.

3.     Tahukan anda betapa tingginya yuran pengajian anak ke institusi pengajian tinggi pada masa sekarang dan apatah lagi untuk masa yang akan datang. Negara semakin maju dan kos juga semakin tinggi.

Dengan adanya skim takafulink prudential bsn ini ianya membantu kita melabur disamping mendapat protection dan hospitalization. Ianya membantu kita menyimpan secara konsisten untuk masa depan da

No comments:

Post a Comment